راهکارهای دیتاسنتر، فناوری اطلاعات و ارتباطات

ما با بهره گیری از سال ها تجربه و توان فنی و تخصصی،از طریق ارائه راکارهای جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات در دیتاسنتر ها و با طراحی زیرساخت های دیتا سنتر و شبکه، و در نظر گرفتن راهکارهای مناسب جهت تطابق با نیاز های سازمان های دولتی ، شرکت های خصوصی ، هتل ها ، بیمارستان ها ، کارخانجات و ... بهترین و مناسب ترین راهکار را برای شما به ارمغان می آوریم.

کلیه خدمات مشاوره در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با بهره گیری از سال ها تجربه و توان فنی و تخصصی قابل ارائه می باشد. وجود یک مشاور مجرب برای ایجاد و یا ارتقاء زیرساخت دیتاسنتر و شبکه و ارائه راهکارهای مناسب در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اساس استانداردهای روز دنیا و مدیریت پروژه شرط لازم موفقیت یک پروژه می باشد.

دیتاسنتر و یا مرکز داده مجموعه ای از بخش های : زیرساخت دیتا و ارتباطات، سیستم توزیع برق و یوپی اس ها ، سیستم سرمایش ، معماری ،اعلان و اطفاء حریق، سیستم های امنیتی و .... می باشد که برای ارائه سرویس‌های تخصصی دیتاسنتر تحت شبکه (اینترنت/اینترانت/اکسترانت) بکار گماشته می‌شوند. دیتا سنتر و شبکه های کامپیوتری امروزه مرکز اطلاعات و ارتباطات و انتقال دیتا و صدا و تصویر در سازمان ها ، مراکز اداری و تجاری ، شرکت ها و.... می باشند

جهت راه اندازی دیتاسنتر و یا بروز رسانی آن و انجام خدمات تخصصی با آنالیز شرایط فعلی ، نیازسنجی و شناسی اهداف و بررسی زیر ساخت فیزیکی و ارتباطی شروع به طراحی بر اساس استانداردهای روز دنیا و تهیه LOM و LOS خواهد شد. پس از تامین تجهیزات شروع به پیاده سازی با بکارگیری تیم مجرب و فنی و با نظارت بر اجرای صحیح کار پیاده سازی دیتاسنتر به اتمام میرسد و پس از آن کار بهره برداری و تحویل دیتا سنتر و زیر ساخت ها و سرویس های تخصصی دیتاسنتر انجام خواهد شد. لازم به ذکر است آموزش کاربری دیتا سنتر و شبکه و مانیتورینگ مرکز داده درحین کار به پرسنل انجام خواهد شد.

خدمات و سرویس های تخصصی

مشاوره، طراحی و راه اندازی دیتاسنتر و شبکه های کامپیوتری

راهکارهای زیرساخت و ارتباطات شبکه

راهکارها و سرویس های تخصصی دیتاسنتر و شبکه

راهکارهای امنیت شبکه

مشاوره و نگهداری دیتاسنتر و شبکه

راهکارهای ذخیره سازی

راهکارهای مانیتورینگ

راهکارهای ویدئو کنفرانس

VoIP راهکارهای

راهکارهای مجازی سازی

سرویس ها

سرویس های تخصصی دیتاسنتر از سال ها تجربه و توان فنی و تخصصی،از طریق ارائه راهکارهای جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات در دیتاسنتر ها و با طراحی زیرساخت های دیتا سنتر و شبکه، و در نظر گرفتن راهکارهای مناسب جهت تطابق با نیاز های سازمان های دولتی ، شرکت های خصوصی ، هتل ها ، بیمارستان ها ، کارخانجات و … بهترین و مناسب ترین راهکار را برای شما به ارمغان می آوریم.

کلیه خدمات مشاوره سرویس های تخصصی دیتاسنتر و راه اندازی دیتاسنتر با بهره گیری از سال ها تجربه و توان فنی و تخصصی قابل ارائه می باشد. وجود یک مشاور مجرب برای راه اندازی و یا ارتقاء زیرساخت دیتاسنتر و شبکه و ارائه راهکارهای مناسب دردیتاسنتر و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اساس استانداردهای روز دنیا و مدیریت پروژه شرط لازم موفقیت یک پروژه می باشد.

دیتاسنتر و یا مرکز داده مجموعه ای از بخش های : زیرساخت دیتا و ارتباطات، سیستم توزیع برق و یوپی اس ها ، سیستم سرمایش ، معماری ،اعلان و اطفاء حریق، سیستم های امنیتی و …. می باشد که برای ارائه سرویس‌های تخصصی دیتاسنتر تحت شبکه (اینترنت/اینترانت/اکسترانت) بکار گماشته می‌شوند. دیتا سنتر و زیر ساخت های دیتاسنتر و شبکه های کامپیوتری امروزه مرکز اطلاعات و ارتباطات و انتقال دیتا و صدا و تصویر در سازمان ها ، مراکز اداری و تجاری ، شرکت ها و…. می باشند

جهت راه اندازی دیتاسنتر و یا بروز رسانی آن و انجام خدمات تخصصی با آنالیز شرایط فعلی ، نیازسنجی و شناسی اهداف و بررسی زیر ساخت فیزیکی و ارتباطی شروع به طراحی بر اساس استانداردهای روز دنیا و تهیه LOM و LOS خواهد شد. پس از تامین تجهیزات شروع به پیاده سازی با بکارگیری تیم مجرب و فنی و با نظارت بر اجرای صحیح کار پیاده سازی و راه اندازی دیتاسنتر به اتمام میرسد و پس از آن کار بهره برداری و تحویل دیتا سنتر و زیر ساخت ها و سرویس های تخصصی دیتاسنتر انجام خواهد شد. لازم به ذکر است آموزش کاربری دیتا سنتر و شبکه و مانیتورینگ مرکز داده درحین کار به پرسنل انجام خواهد شد.

راه اندازی دیتاسنتر و مراکز داده – راهکارهای دیتاسنتر و مراکز داده – سرویس های تخصصی دیتاسنتر – مشاور مراکز داده – مشاوره و طراحی و راه اندازی ویدئو کنفرانس و سیستم کنفرانس ویدئویی- مشاوره و طراحی و راه اندازی دورکاری – مشاوره و طراحی و راه اندازی ارتباط بین دفاتر و شعب – مشاوره و طراحی و راه اندازی خانه های هوشمند – مشاوره و طراحی و راه اندازی مرکز تلفن ویپ و کال سنتر – مشاوره و طراحی و راه اندازی سیستم های نظارت تصویری هوشمند و کلیه خدمات مشاوره با بهره گیری از سال ها تجربه و توان فنی و تخصصی قابل ارائه می باشد. وجود یک مشاور مجرب برای راه اندازی و یا ارتقاء زیرساخت دیتاسنتر و شبکه و ارائه راهکارهای مناسب دردیتاسنتر و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اساس استانداردهای روز دنیا و مدیریت پروژه شرط لازم موفقیت یک پروژه می باشد

ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس به مفهوم برقراری ارتباط زنده صوتی و تصویری بین نقاط مختلف جغرافیایی دور و نزدیک می‌باشد. به عبارت دیگر ویدئوکنفرانس فناوری است که افراد در مکانهای مختلف با فواصل مختلف را قادر می‌سازد تا صوت و تصویر همدیگر را به صورت زنده دریافت کرده و همانند جلسات حضوری با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل‌نظر نمایند. می‌تواند با امکانات افزوده دیگری همانند تبادل اسناد و مدارک، اشتراک در تهیه مدارک، ارسال عکسها و … نیز همراه باشد.
پیشرفت دستگاه‌های همراه، ضرورت و سرعت ارتباط و گستردگی شبکه اینترنت باعث شد تا از حالت اختصاصی و وابسته به تجهیزات به سوی فناوری ابری یا سرویس محور حرکت کند. امروزه پرطرفدارترین نوع ویدئو کنفرانس، ویدئو کنفرانس بدون تجهیزات می باشد. در سرویس‌های ویدئو کنفرانس شما تنها حق سرویس پرداخت می‌کنید و از طریق نرم‌افزارهای رابط با تلفن همراه یا هر دستگاه پرتابل دیگری مانند لپتاپ یا حتی رایانه‌های رومیزی می‌توانید بدون اهمیت مکان خود وارد جلسات مجازی شوید.
اسکایپ از نمونه های بارز این سرویس می باشد.

کاربردهای ویدئو کنفرانس

آموزش از راه دور

مدارس

دانشگاه

دورکاری

بانک ها

بیمارستان ها و پزشکی از راه دور

مزایای ویدئو کنفرانس

کاهش هزینه های رفت‌وآمد ،اسکان،هزینه خورد و خوراک در سفر، مکالمات تلفنی و ارتباطات راه دور ناشی از سفر

بازگشت هزینه‌ها در کوتاه مدت

هزینه تجهیزات یکبار برای همیشه

هزینه برقراری ارتباط مقرون به صرفه

بهینه سازی ارتباطات با استفاده از حضور یکپارچه

استفاده بهینه از منابع انسانی و مدیریت کارآمدتر آنها

راه حل های کنفرانس نیاز به حضور شرکت کنندگان در جلسه  را از بین می برد. همه شرکت کننده میتوانند برنامه روزانه راحت تری داشته باشند و در روابط با مشتری بهبود حاصل می شود و ارتباطی زنده و هماهنگ بین تیمها برقرار می گردد. برخی از این سیستم های ویدیویی اقدام به یکپارچه سازی با اتوماسیون بازاریابی و اداری میزنند

ویدیو کنفرانس و سیستم کنفرانس ویدئویی فرا تر از انتقال تصویر و صداست. امروزه با پیشرفت تکنولوژی های ویدیو کنفرانس، انتقال فایل و متن، انتقال تصویر سیستم عامل، اجرای عملیات بر روی سیستم عامل مشترکین و امکانات فراوان دیگر نیز در اختیار استفاده کنندگان قرار داده شده است

تشحیص خودکار از ویژگی های مهم یک سیستم ویدیو کنفرانس هوشمند است. این ویژگی به تنهایی جلسات را طبیعی تر و پربار می کند. اگر از یک دوربین هوشمند استفاده می کنید هرگاه کسی آغاز به صحبت می کند ، دوربین هوشمند این رفتار به طور طبیعی منعکس می کند و از فرد سخنران تصویر برداری می کند .
اما در بیشتر جلسات ممکن است چندین نفر درگیر بحث شوند. سیستم هوشمند ویدئو کنفرانس این موضوع را درک می کنند و شرکت کنندگان در اتاق را به صورت پویا برجسته می کنند. در نتیجه ، جلسات بسیار طبیعی تر به نظر می رسد

نمایش اتوماتیک تصویر هر سایتی که شروع به صحبت می کند و ردیابی صدای فرد گوینده و تنظیم اتوماتیک و هوشمند دوربین روی سخنگو و حذف صداهای اضافی و عدم برگشت صدا (افزایش کیفیت صدا) و امکان ارسال و دریافت فایل: جهت به اشتراک گذاشتن اسناد مختلف و ارسال و دریافت اطلاعات گرافیکی در حین انجام یک کنفرانس تصویری و امکان ضبط محتوای جلسات و مدیریت از طریق وب و امکان دسترسی به سیستم ویدئوکنفرانس را از هر نقطه بر روی شبکه فراهم می آورد. کافیست که از طریق یک صفحه وب با آدرس ارسال شده به سیستم سیستم ویدئو کنفرانس مورد نظر وصل شد

برقراری سریع یک همایش یا کنفرانس در موارد اضطراری و بحران و تجارت از راه دور شامل بازاریابی، معرفی محصولات و خدمات و تبادل اسناد مالی و عقد قرارداد و خدمات پس از فروش و گزارش از راه دور شامل تبادل نظر و ارائه گزارش به مدیران در مورد پروژه‌های برون شهری مانند سدسازی ، معدن وغیره و از برگزاری جلسات در شرایطی که امکان برگزاری جلسه حضوری وجود ندارد و مشاوره از راه دور از دیگر مزایای ویدئوکنفرانس و سیستم کنفراس ویدئویی است

پزشکی از راه دور. یکی از کاربردهای مهم سیستم های ویدیوکنفرانس پزشکی از راه دور است. پزشک در یک ارتباط تصویری و صوتی بیمار یا روند فعالیت پزشکی را بطور زنده مشاهده می کند و با استفاده از تجهیزات جانبی خروجی دستگاه های درگیر در عمل را تحت نظر می گیرد و به این شکل می تواند تصمیمات دقیقتری اتخاذ و نظرات کاملتری را در روند درمان ارائه کند.

راهکارهای ارتباط بین دفاتر و شعب


راهکارهای تخصصی برای راهکارهای ارتباط بین دفاتر
 و ارتباطات یکپارچه بین شعب و دفاتر کاری وجود دارد . یعد از پکپارچه سازی کلیه زیر ساخت ها و سرویس های مورد نیاز دفاتر کار میتوانند به صورت یکپارچه به فعالیت خود ادامه دهند

راهکارهای ارتباطات بین دفاتر

برقراری و یکپارچه کردن زیرساخت های ارتباط بین دفاتر و شعب کار و یکپارچه کردن سیستمها و سرویس های مورد استفاده مانند : سیستم های انوماسیون ، سیستمهای نظارت نصویری هوشمند،سیستم های تلفن مرکزی شامل کلیه تماس های داخلی و شهری و بین شهری ،سیستم های هوشمند کنترل برق و نور و سنسورهای امنیتی و حساس به دود و اطفاء حریق و برقراری یک زیرساخت امن و پایدار ربای ارتباط بین دفاتر و شعب کار و استفاده از گوشی های همراه و لپ تاپ و کامپیوتر برای ارتباط یکپارچه با کلیه سیستمها و سرویس های ارائه شده فوق در دفاتر کار وشعب در هر زمان و مکان را می توان از تعاریف ایجاد راهکارهای ارتباط بین دفاتر کار معرفی کرد

مزایا و فواید ارتباط بین دفاتر وشعب

نظارت متمرکز و مدیریت دفاتر و شعب در هر زمان و از هر مکان

امکان ایجاد ارتباط برای شرکای کاری و تجاری شما در هر زمان

امکان ارتباط تلفنی با شعب و دفاتر از هر مکان خارج از شعب با استفاده از شماره های داخلی بدون استفاده از بستر مخابرات

کاهش هزینه های تلفن به دلیل استفاده نکردن از سیستم تلفن مخابرات شهری و بین کشوری

اشتراک گذاری منابع شبکه مانند پرینترها، فایل ها، نرم افزارهای موجود بین شعب

کاهش هزینه های رفت و آمد شهری، بین شهری و بین کشوری با استفاده از یکپارچه سازی ارتباطات شعب و دفاتر

امکان ایجاد سیستم دورکاری برای کارمندان

امکان برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس بین دفاتر و شعب از هرمکان و در هر زمان

مشاهده تصاویر سیستمهای نظارت تصویری و دوربین های امنیتی دفاتر و شعب به صورت یکپارچه در هر زمان

دسترسی و مدیریت سیستم نور و برق تمامی دفاتر و شعب به صورت متمرکز از هر مکان و در هر زمان